F. Yiğit Açıkgöz, "SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ," AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Toskent, Uzbekistan, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. 2024. SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ. AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Toskent, Uzbekistan).
Yiğit Açıkgöz, F., (2024). SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ . AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Toskent, Uzbekistan
Yiğit Açıkgöz, FATMA. "SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ," AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Toskent, Uzbekistan, 2024
Yiğit Açıkgöz, FATMA Y. . "SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ." AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Toskent, Uzbekistan, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. (2024) . "SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ." AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Toskent, Uzbekistan.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ}, title={SOSYAL MEDYADA MARKA BOYKOTLARI VE KRİZ İLETİŞİMİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ}, congress name={AVRASYA 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={Toskent}, country={Uzbekistan}, year={2024}}