S. AYDINTAN Et Al. , "Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23, pp.408-427, 2012
AYDINTAN, S. Et Al. 2012. Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23 , 408-427.
AYDINTAN, S., ŞAHİN, H., & UYSAL, F., (2012). Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23, 408-427.
AYDINTAN, SIRRI, HARUN ŞAHİN, And FUNDA UYSAL. "Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23, 408-427, 2012
AYDINTAN, SIRRI Et Al. "Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23, pp.408-427, 2012
AYDINTAN, S. ŞAHİN, H. And UYSAL, F. (2012) . "Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.23, pp.408-427.
@article{article, author={SIRRI AYDINTAN Et Al. }, title={Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={408-427} }