Atıf Formatları
ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. KÜKRER, "ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.226-246, 2016

KÜKRER, Ö. 2016. ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2 , 226-246.

KÜKRER, Ö., (2016). ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 226-246.

KÜKRER, ÖZLEM. "ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 226-246, 2016

KÜKRER, ÖZLEM K. . "ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.226-246, 2016

KÜKRER, Ö. (2016) . "ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.226-246.

@article{article, author={ÖZLEM KÜKRER AYDIN}, title={ÇOCUK KANALLARINDAKİ REKLAMLARIN İÇERİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: TRT ÇOCUK KANALI ÖRNEĞİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={226-246} }