Atıf Formatları
Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERDOĞAN Et Al. Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi. Antalya: Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık2009, pp.86

ERDOĞAN, A. Et Al. 2009. Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi . Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, Antalya.

ERDOĞAN, A., ALBAYRAK, T., & CABER, M., (2009). Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi . Antalya: Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık.

ERDOĞAN, ALİ, TAHİR ALBAYRAK, And MELTEM CABER. Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi . Antalya: Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, 2009

ERDOĞAN, ALİ Et Al. Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi . Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, 2009.

ERDOĞAN, A. ALBAYRAK, T. And CABER, M. (2009) Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi . Antalya: Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık.

@book{book, author={ALİ ERDOĞAN Et Al. }, title={Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi}, publisher={Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık}, year={2009} }