H. ALAN, "Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü," Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20, 2020
ALAN, H. 2020. Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20 .
ALAN, H., (2020). Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20.
ALAN, HALE. "Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü," Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20, 2020
ALAN, HALE. "Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü." Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20, 2020
ALAN, H. (2020) . "Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü." Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.20.
@article{article, author={HALE ALAN}, title={Sosyal Medya Kullanılarak Edinilen Sosyal Sermayenin Ölçümü Ve İnternet Kullanım Sıklığının Aracılık Rolü}, journal={Yalova Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020}