T. SARI And M. YILDIRIM, "Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi," International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95, pp.620-628, 2022
SARI, T. And YILDIRIM, M. 2022. Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi. International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95 , 620-628.
SARI, T., & YILDIRIM, M., (2022). Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi. International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95, 620-628.
SARI, TUĞBA, And MUSA YILDIRIM. "Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi," International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95, 620-628, 2022
SARI, TUĞBA And YILDIRIM, MUSA. "Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi." International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95, pp.620-628, 2022
SARI, T. And YILDIRIM, M. (2022) . "Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi." International Social Sciences Studies Journal , vol.8, no.95, pp.620-628.
@article{article, author={TUĞBA SARI And author={MUSA YILDIRIM}, title={Pozitif psikoterapi temelli şükür günlükleri yazma çalışmasının ortaokul öğrencilerinin şükür ve öznel iyi oluş düzeylerine etkisi}, journal={International Social Sciences Studies Journal}, year=2022, pages={620-628} }