Atıf Formatları
Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Ş. Akay Et Al. , "Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği," ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15, pp.337-356, 2016

Akay, A. Ş. Et Al. 2016. Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği. ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15 , 337-356.

Akay, A. Ş., Oral, M., Akpınar, M. G., & Gül, M., (2016). Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği. ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15, 337-356.

Akay, ALİ Et Al. "Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği," ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15, 337-356, 2016

Akay, ALİ Ş. Et Al. "Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği." ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15, pp.337-356, 2016

Akay, A. Ş. Et Al. (2016) . "Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği." ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT , vol.8, no.15, pp.337-356.

@article{article, author={ALİ ŞEVKİ AKAY Et Al. }, title={Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği}, journal={ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT}, year=2016, pages={337-356} }