E. Gözen, "Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1, pp.70-80, 2016
Gözen, E. 2016. Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1 , 70-80.
Gözen, E., (2016). Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1, 70-80.
Gözen, EBRU. "Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1, 70-80, 2016
Gözen, EBRU. "Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1, pp.70-80, 2016
Gözen, E. (2016) . "Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.4, no.1, pp.70-80.
@article{article, author={EBRU GÖZEN}, title={Potansiyel İşgörenler Açısından İşveren Markası Algısı: Akdeniz Üniversitesi Turizm Öğrencileri Örneği.}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2016, pages={70-80} }