M. Toksarı And M. E. İNAL, "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.1423-1457, 2013
Toksarı, M. And İNAL, M. E. 2013. Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1 , 1423-1457.
Toksarı, M., & İNAL, M. E., (2013). Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, 1423-1457.
Toksarı, Murat, And MEHMET EMİN İNAL. "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, 1423-1457, 2013
Toksarı, Murat And İNAL, MEHMET E. . "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.1423-1457, 2013
Toksarı, M. And İNAL, M. E. (2013) . "Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.1423-1457.
@article{article, author={Murat Toksarı And author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013, pages={1423-1457} }