Atıf Formatları
Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. E. İNAL, "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-100, 2000

İNAL, M. E. 2000. Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2 , 75-100.

İNAL, M. E., (2000). Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2, 75-100.

İNAL, MEHMET. "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2, 75-100, 2000

İNAL, MEHMET E. . "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-100, 2000

İNAL, M. E. (2000) . "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-100.

@article{article, author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Olarak Üniversitelerde Uygulanan Pazarlama Araçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2000, pages={75-100} }