Z. GÖK DEMİR, "Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz İletişim , vol.9, pp.34-74, 2008
GÖK DEMİR, Z. 2008. Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz İletişim , vol.9 , 34-74.
GÖK DEMİR, Z., (2008). Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz İletişim , vol.9, 34-74.
GÖK DEMİR, ZUHAL. "Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz İletişim , vol.9, 34-74, 2008
GÖK DEMİR, ZUHAL G. . "Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz İletişim , vol.9, pp.34-74, 2008
GÖK DEMİR, Z. (2008) . "Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz İletişim , vol.9, pp.34-74.
@article{article, author={ZUHAL GÖK DEMİR}, title={Merkez ve Taşra Birimleri Olan Kurumlarda Kurumsal Marka Kişiliği Algı Farklılıkları: Akdeniz Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma}, journal={Akdeniz İletişim}, year=2008, pages={34-74} }