F. ARSLAN, "Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example)," International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1, pp.1-8, 2023
ARSLAN, F. 2023. Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example). International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1 , 1-8.
ARSLAN, F., (2023). Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example). International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1, 1-8.
ARSLAN, FİLİZ. "Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example)," International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1, 1-8, 2023
ARSLAN, FİLİZ. "Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example)." International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1, pp.1-8, 2023
ARSLAN, F. (2023) . "Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example)." International Journal of Contemporary Tourism Research , vol.7, no.1, pp.1-8.
@article{article, author={FİLİZ ARSLAN}, title={Gastronomi Turizmi Açısından Coğrafi İşaretli Ürünlerin algılanma Düzeyi: Antalya Örneği (Perception Level Of Products With Geographical Marking In Terms Of Gastronomy Tourism: Antalya Example)}, journal={International Journal of Contemporary Tourism Research}, year=2023, pages={1-8} }