H. ŞAHİN And G. KİL, "Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi," IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi , Ankara, Turkey, pp.385-386, 2016
ŞAHİN, H. And KİL, G. 2016. Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi. IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi , (Ankara, Turkey), 385-386.
ŞAHİN, H., & KİL, G., (2016). Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi . IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (pp.385-386). Ankara, Turkey
ŞAHİN, HARUN, And GÜNGÖR KİL. "Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi," IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Ankara, Turkey, 2016
ŞAHİN, HARUN And KİL, GÜNGÖR. "Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi." IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi , Ankara, Turkey, pp.385-386, 2016
ŞAHİN, H. And KİL, G. (2016) . "Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi." IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi , Ankara, Turkey, pp.385-386.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HARUN ŞAHİN And author={GÜNGÖR KİL}, title={Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi}, congress name={IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2016}, pages={385-386} }