Atıf Formatları
Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YARAŞ, "Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52, pp.26-38, 2005

YARAŞ, E. 2005. Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52 , 26-38.

YARAŞ, E., (2005). Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52, 26-38.

YARAŞ, EYYUP. "Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52, 26-38, 2005

YARAŞ, EYYUP. "Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52, pp.26-38, 2005

YARAŞ, E. (2005) . "Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.16, no.52, pp.26-38.

@article{article, author={EYYUP YARAŞ}, title={Pazarlama Karması Kararlarının Tüketicinin Marka Değeri Algılaması Üzerine Etkisi}, journal={Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü}, year=2005, pages={26-38} }