H. Ceviz Et Al. , "OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1, pp.193-210, 2022
Ceviz, H. Et Al. 2022. OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1 , 193-210.
Ceviz, H., Erul, E., & Uslu, A., (2022). OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1, 193-210.
Ceviz, Hatice, Emrullah Erul, And ABDULLAH USLU. "OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1, 193-210, 2022
Ceviz, Hatice Et Al. "OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1, pp.193-210, 2022
Ceviz, H. Erul, E. And Uslu, A. (2022) . "OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.5, no.1, pp.193-210.
@article{article, author={Hatice Ceviz Et Al. }, title={OTEL VE RESTORAN MÜŞTERİLERİNİN DAVRANIŞLARININ İMAJ, MEMNUNİYET VEDAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN KIYASLANARAK ARAŞTIRILMASI}, journal={Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)}, year=2022, pages={193-210} }