Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DEMİREZEN And M. HASGÜL, "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.9, no.33, pp.213-247, 2022

DEMİREZEN, S. And HASGÜL, M. 2022. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.9, no.33 , 213-247.

DEMİREZEN, S., & HASGÜL, M., (2022). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.9, no.33, 213-247.

DEMİREZEN, SERPİL, And MELİSA HASGÜL. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.9, no.33, 213-247, 2022

DEMİREZEN, SERPİL And HASGÜL, MELİSA. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.9, no.33, pp.213-247, 2022

DEMİREZEN, S. And HASGÜL, M. (2022) . "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.9, no.33, pp.213-247.

@article{article, author={SERPİL DEMİREZEN And author={MELİSA HASGÜL}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2022, pages={213-247} }