S. YILMAZ Et Al. , "Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.," 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000. , vol.1, no.2, Antalya, Turkey, pp.301-309, 2000
YILMAZ, S. Et Al. 2000. Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.. 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000. , (Antalya, Turkey), 301-309.
YILMAZ, S., Samancı, N., & Pilanalı, N., (2000). Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“. . 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000. (pp.301-309). Antalya, Turkey
YILMAZ, SERPİL, N Samancı, And N Pilanalı. "Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.," 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000., Antalya, Turkey, 2000
YILMAZ, SERPİL Et Al. "Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.." 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000. , Antalya, Turkey, pp.301-309, 2000
YILMAZ, S. Samancı, N. And Pilanalı, N. (2000) . "Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.." 5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000. , Antalya, Turkey, pp.301-309.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERPİL YILMAZ Et Al. }, title={Tüketici Tercihlerinde Ekolojik Ürünlerin Yeri ve Önemi“.}, congress name={5. Ulusal Pazarlama Kongresi 2000.}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2000}, pages={301-309} }