A. A. AKSU And E. İÇİGEN, "Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma," Akademik Bilişim Konferansı , Samsun, Turkey, pp.1-12, 2001
AKSU, A. A. And İÇİGEN, E. 2001. Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma. Akademik Bilişim Konferansı , (Samsun, Turkey), 1-12.
AKSU, A. A., & İÇİGEN, E., (2001). Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma . Akademik Bilişim Konferansı (pp.1-12). Samsun, Turkey
AKSU, AHMET, And EBRU İÇİGEN. "Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma," Akademik Bilişim Konferansı, Samsun, Turkey, 2001
AKSU, AHMET A. And İÇİGEN, EBRU. "Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma." Akademik Bilişim Konferansı , Samsun, Turkey, pp.1-12, 2001
AKSU, A. A. And İÇİGEN, E. (2001) . "Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma." Akademik Bilişim Konferansı , Samsun, Turkey, pp.1-12.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET AKIN AKSU And author={EBRU İÇİGEN}, title={Müşteri Şikayetlerini ve Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma}, congress name={Akademik Bilişim Konferansı}, city={Samsun}, country={Turkey}, year={2001}, pages={1-12} }