Atıf Formatları
Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. BULUT Et Al. , "Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi," International Education Congress (EDUCongress) , Antalya, Turkey, pp.582-584, 2022

BULUT, S. Et Al. 2022. Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi. International Education Congress (EDUCongress) , (Antalya, Turkey), 582-584.

BULUT, S., ÖZKAYA, A., ŞAHİN, G., ORKUN, A., TEZ, B., PARLADI, S. S., ... Bölükbaşıoğlu, A.(2022). Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi . International Education Congress (EDUCongress) (pp.582-584). Antalya, Turkey

BULUT, SAİT Et Al. "Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi," International Education Congress (EDUCongress), Antalya, Turkey, 2022

BULUT, SAİT Et Al. "Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi." International Education Congress (EDUCongress) , Antalya, Turkey, pp.582-584, 2022

BULUT, S. Et Al. (2022) . "Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi." International Education Congress (EDUCongress) , Antalya, Turkey, pp.582-584.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SAİT BULUT Et Al. }, title={Matematiksel modelleme ile yapılandırılmış STEM etkinliklerinin matematiksel düşünme becerisi ve matematik okuryazarlığına etkisi}, congress name={International Education Congress (EDUCongress)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={582-584} }