Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. SARAÇ And E. CAPPELLARO, "Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri," Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.331-349, 2015

SARAÇ, E. And CAPPELLARO, E. 2015. Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2 , 331-349.

SARAÇ, E., & CAPPELLARO, E., (2015). Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 331-349.

SARAÇ, ESRA, And EVREN CAPPELLARO. "Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri," Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 331-349, 2015

SARAÇ, ESRA And CAPPELLARO, EVREN. "Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri." Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.331-349, 2015

SARAÇ, E. And CAPPELLARO, E. (2015) . "Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri." Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.331-349.

@article{article, author={ESRA SARAÇ And author={EVREN CAPPELLARO}, title={Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri}, journal={Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={331-349} }