Atıf Formatları
Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YARAŞ, "Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19, pp.349-372, 2005

YARAŞ, E. 2005. Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19 , 349-372.

YARAŞ, E., (2005). Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19, 349-372.

YARAŞ, EYYUP. "Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19, 349-372, 2005

YARAŞ, EYYUP. "Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19, pp.349-372, 2005

YARAŞ, E. (2005) . "Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.19, pp.349-372.

@article{article, author={EYYUP YARAŞ}, title={Tüketicilerin Pazarlama Karması Kararları ve Marka Değeri Algılamalarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2005, pages={349-372} }