Ö. ERDEM And Ö. YAY, "Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4, pp.227-249, 2017
ERDEM, Ö. And YAY, Ö. 2017. Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4 , 227-249.
ERDEM, Ö., & YAY, Ö., (2017). Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4, 227-249.
ERDEM, ÖZKAN, And ÖZLEM YAY. "Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4, 227-249, 2017
ERDEM, ÖZKAN And YAY, ÖZLEM. "Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4, pp.227-249, 2017
ERDEM, Ö. And YAY, Ö. (2017) . "Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.4, pp.227-249.
@article{article, author={ÖZKAN ERDEM And author={ÖZLEM YAY}, title={Tripadvisor daki Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi: Antalya Örneği (Evaluation of Customer Complaints in Tripadvisor: Case of Antalya)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2017, pages={227-249} }