Atıf Formatları
Müzik öğretmeni adaylarının eğitim teknolojisine yönelik özyeterlilik ve tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. Atabek And S. Burak, "Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29, pp.444-464, 2019

Atabek, O. And Burak, S. 2019. Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29 , 444-464.

Atabek, O., & Burak, S., (2019). Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29, 444-464.

Atabek, OĞUZHAN, And SABAHAT BURAK. "Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29, 444-464, 2019

Atabek, OĞUZHAN And Burak, SABAHAT. "Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29, pp.444-464, 2019

Atabek, O. And Burak, S. (2019) . "Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.29, pp.444-464.

@article{article, author={OĞUZHAN ATABEK And author={SABAHAT BURAK}, title={Pre-service music teachers’ self-efficacy for and attitude towards educational technology}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={444-464} }