k. kurtuluş Et Al. , "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209, 2001
kurtuluş, k. Et Al. 2001. Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler. 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Erzurum, Turkey), 199-209.
kurtuluş, k., kurtuluş, S., Yeniçeri, T., & YARAŞ, E., (2001). Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler . 6. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.199-209). Erzurum, Turkey
kurtuluş, kEMAL Et Al. "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Turkey, 2001
kurtuluş, kEMAL Et Al. "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209, 2001
kurtuluş, k. Et Al. (2001) . "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209.
@conferencepaper{conferencepaper, author={kEMAL kurtuluş Et Al. }, title={Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler}, congress name={6. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2001}, pages={199-209} }