Atıf Formatları
Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

k. kurtuluş Et Al. , "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209, 2001

kurtuluş, k. Et Al. 2001. Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler. 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Erzurum, Turkey), 199-209.

kurtuluş, k., kurtuluş, S., Yeniçeri, T., & YARAŞ, E., (2001). Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler . 6. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.199-209). Erzurum, Turkey

kurtuluş, kEMAL Et Al. "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Turkey, 2001

kurtuluş, kEMAL Et Al. "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209, 2001

kurtuluş, k. Et Al. (2001) . "Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.199-209.

@conferencepaper{conferencepaper, author={kEMAL kurtuluş Et Al. }, title={Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler}, congress name={6. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2001}, pages={199-209} }