H. ŞAHAN And V. Çınar, "Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi," SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12, pp.313-321, 2004
ŞAHAN, H. And Çınar, V. 2004. Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12 , 313-321.
ŞAHAN, H., & Çınar, V., (2004). Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12, 313-321.
ŞAHAN, HASAN, And Vedat Çınar. "Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi," SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12, 313-321, 2004
ŞAHAN, HASAN And Çınar, Vedat. "Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi." SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12, pp.313-321, 2004
ŞAHAN, H. And Çınar, V. (2004) . "Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi." SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.12, pp.313-321.
@article{article, author={HASAN ŞAHAN And author={Vedat Çınar}, title={Kitle İletişim Araçlarının Spor Kamuoyu Üzerine Etkisi}, journal={SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2004, pages={313-321} }