Atıf Formatları
Özel Yeteneklilerin Tanılanmasında Öğretmen Aday Gösterme Formlarının Etkililiğinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Bahçe And M. B. Ayas, "Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted," VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Konya, Turkey, 2022

Bahçe, D. And Ayas, M. B. 2022. Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted. VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , (Konya, Turkey).

Bahçe, D., & Ayas, M. B., (2022). Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted . VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Turkey

Bahçe, DENİZ, And Muhammet Bahadır Ayas. "Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted," VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Turkey, 2022

Bahçe, DENİZ And Ayas, Muhammet B. . "Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted." VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Konya, Turkey, 2022

Bahçe, D. And Ayas, M. B. (2022) . "Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted." VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Konya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={DENİZ BAHÇE And author={Muhammet Bahadır Ayas}, title={Investigation of the Effectiveness of Teacher Nomination Forms in the Identification of the Gifted}, congress name={VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2022}}