M. GÜLMEZ And F. Koçkaya, "“Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma," VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2, pp.157-175, 2008
GÜLMEZ, M. And Koçkaya, F. 2008. “Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma. VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2 , 157-175.
GÜLMEZ, M., & Koçkaya, F., (2008). “Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma. VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2, 157-175.
GÜLMEZ, MUSTAFA, And Figen Koçkaya. "“Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma," VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2, 157-175, 2008
GÜLMEZ, MUSTAFA And Koçkaya, Figen. "“Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma." VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2, pp.157-175, 2008
GÜLMEZ, M. And Koçkaya, F. (2008) . "“Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma." VERİMLİLİK DERGİSİ , no.2, pp.157-175.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ And author={Figen Koçkaya}, title={“Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma}, journal={VERİMLİLİK DERGİSİ}, year=2008, pages={157-175} }