Atıf Formatları
Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. MUTLU And T. ŞAHİN, "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.1, 2014

MUTLU , Ç. And ŞAHİN, T. 2014. Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1 , 1.

MUTLU , Ç., & ŞAHİN, T., (2014). Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 1.

MUTLU , ÇİĞDEM, And Tuba ŞAHİN. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 1, 2014

MUTLU , ÇİĞDEM And ŞAHİN, Tuba. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.1, 2014

MUTLU , Ç. And ŞAHİN, T. (2014) . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, p.1.

@article{article, author={ÇİĞDEM MUTLU And author={Tuba ŞAHİN}, title={Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri}, journal={Turizm & Araştırma Dergisi}, year=2014, pages={1} }