Ç. MUTLU And T. ŞAHİN, "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.1, 2014
MUTLU , Ç. And ŞAHİN, T. 2014. Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1 , 1.
MUTLU , Ç., & ŞAHİN, T., (2014). Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 1.
MUTLU , ÇİĞDEM, And Tuba ŞAHİN. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 1, 2014
MUTLU , ÇİĞDEM And ŞAHİN, Tuba. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.1, 2014
MUTLU , Ç. And ŞAHİN, T. (2014) . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm & Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, p.1.
@article{article, author={ÇİĞDEM MUTLU And author={Tuba ŞAHİN}, title={Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri}, journal={Turizm & Araştırma Dergisi}, year=2014, pages={1} }