Atıf Formatları
İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ARKILIÇ SONGÖREN, "İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?," II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.327-332, 2006

ARKILIÇ SONGÖREN, S. 2006. İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?. II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 327-332.

ARKILIÇ SONGÖREN, S., (2006). İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı? . II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu (pp.327-332). Ankara, Turkey

ARKILIÇ SONGÖREN, SEVGİ. "İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?," II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2006

ARKILIÇ SONGÖREN, SEVGİ A. . "İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?." II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.327-332, 2006

ARKILIÇ SONGÖREN, S. (2006) . "İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?." II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.327-332.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVGİ ARKILIÇ SONGÖREN}, title={İlköğretimde Çocuk Edebiyatı Ne Kadar Yer Almakta? Ne Kadar Yer Almalı?}, congress name={II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2006}, pages={327-332} }