Atıf Formatları
Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Y. DEMİRKOL And N. ÖZKAL, "Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri," New World Science Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014

DEMİRKOL, A. Y. And ÖZKAL, N. 2014. Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri. New World Science Academy , vol.9, no.3 , 293-310.

DEMİRKOL, A. Y., & ÖZKAL, N., (2014). Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri. New World Science Academy , vol.9, no.3, 293-310.

DEMİRKOL, AHMET, And NEŞE ÖZKAL. "Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri," New World Science Academy , vol.9, no.3, 293-310, 2014

DEMİRKOL, AHMET Y. And ÖZKAL, NEŞE. "Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri." New World Science Academy , vol.9, no.3, pp.293-310, 2014

DEMİRKOL, A. Y. And ÖZKAL, N. (2014) . "Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri." New World Science Academy , vol.9, no.3, pp.293-310.

@article{article, author={AHMET YAŞAR DEMİRKOL And author={NEŞE ÖZKAL}, title={Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri}, journal={New World Science Academy}, year=2014, pages={293-310} }