İ. T. DÖRTYOL. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.2014, pp.238
DÖRTYOL, İ. T. 2014. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul.
DÖRTYOL, İ. T., (2014). Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
DÖRTYOL, İBRAHİM. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2014
DÖRTYOL, İBRAHİM T. . Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2014.
DÖRTYOL, İ. T. (2014) Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . 1st edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
@book{book, author={İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL}, title={Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.}, year={2014} }