Atıf Formatları
Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. T. DÖRTYOL. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.2014, pp.238

DÖRTYOL, İ. T. 2014. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul.

DÖRTYOL, İ. T., (2014). Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..

DÖRTYOL, İBRAHİM. Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2014

DÖRTYOL, İBRAHİM T. . Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2014.

DÖRTYOL, İ. T. (2014) Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri . 1st edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..

@book{book, author={İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL}, title={Ulusal Kültür Perspektifinden Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.}, year={2014} }