İ. Özkan Et Al. , "Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi," Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2, pp.495-510, 2022
Özkan, İ. Et Al. 2022. Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2 , 495-510.
Özkan, İ., Taylan, S., & Çiçek, S. N., (2022). Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2, 495-510.
Özkan, İLKNUR, SEÇİL TAYLAN, And Sema Nur Çiçek. "Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi," Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2, 495-510, 2022
Özkan, İLKNUR Et Al. "Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi." Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2, pp.495-510, 2022
Özkan, İ. Taylan, S. And Çiçek, S. N. (2022) . "Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi." Izmir Democracy University Health Sciences Journal , vol.5, no.2, pp.495-510.
@article{article, author={İLKNUR ÖZKAN Et Al. }, title={Hemşirelik ve Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Tip 2 Diyabet Risk Algılarının, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının ve Tip 2 Diyabet Risk Düzeylerinin Değerlendirilmesi}, journal={Izmir Democracy University Health Sciences Journal}, year=2022, pages={495-510} }