S. AYGEN ZETTER, "Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi," In Örgütsel Güven ve Liderlik , Ankara: BİDGE Yayınları, 2024, pp.228-244.
AYGEN ZETTER, S. Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi. 2024. In Örgütsel Güven ve Liderlik , BİDGE Yayınları, Ankara, 228-244.
AYGEN ZETTER, S., (2024). Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi. Örgütsel Güven ve Liderlik (pp.228-244), Ankara: BİDGE Yayınları.
AYGEN ZETTER, SELİN. "Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi." In Örgütsel Güven ve Liderlik , 228-244. Ankara: BİDGE Yayınları, 2024
AYGEN ZETTER, SELİN A. . "Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi." Örgütsel Güven ve Liderlik , BİDGE Yayınları, 2024, pp.228-244.
AYGEN ZETTER, S. (2024) "Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi", Örgütsel Güven ve Liderlik . Ankara: BİDGE Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={SELİN AYGEN ZETTER}, chaptertitle={Turizm Sektöründe Müşteri Geri Bildirimlerinin Duygu Analizi İle Değerlnedirilmesi}, booktitle={ Örgütsel Güven ve Liderlik}, publisher={BİDGE Yayınları}, city={Ankara},year={2024} }