Atıf Formatları
Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. YİĞİT AÇIKGÖZ And A. YALMAN, "Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği," 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu , 2018

YİĞİT AÇIKGÖZ, F. And YALMAN, A. 2018. Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği. 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu .

YİĞİT AÇIKGÖZ, F., & YALMAN, A., (2018). Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği . 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu

YİĞİT AÇIKGÖZ, FATMA, And AYŞEN YALMAN. "Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği," 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 2018

YİĞİT AÇIKGÖZ, FATMA Y. And YALMAN, AYŞEN. "Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği." 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu , 2018

YİĞİT AÇIKGÖZ, F. And YALMAN, A. (2018) . "Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği." 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ And author={AYŞEN YALMAN}, title={Dijital Oyunların Çocukların Kişilik ve Davranışları Üzerinde Etkisi: Gta 5 Oyunu Örneği}, congress name={3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2018}}