A. USLU, "Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.1-16, 2020
USLU, A. 2020. Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40 , 1-16.
USLU, A., (2020). Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40, 1-16.
USLU, ABDULLAH. "Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40, 1-16, 2020
USLU, ABDULLAH. "Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.1-16, 2020
USLU, A. (2020) . "Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.1-16.
@article{article, author={ABDULLAH USLU}, title={Otel İşletmelerine Gelen Yabancı Turistlerin Memnuniyetlerinin Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerine Etkisi: Turist Sadakatinin Aracılık (Mediator) Rolü}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={1-16} }