D. H. AYBAR, "Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi," In Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım , Ankara: Detay Yayıncılık, 2022, pp.129-149.
AYBAR, D. H. Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi. 2022. In Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım , Detay Yayıncılık, Ankara, 129-149.
AYBAR, D. H., (2022). Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi. Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım (pp.129-149), Ankara: Detay Yayıncılık.
AYBAR, DİLEK. "Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi." In Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım , 129-149. Ankara: Detay Yayıncılık, 2022
AYBAR, DİLEK H. . "Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi." Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım , Detay Yayıncılık, 2022, pp.129-149.
AYBAR, D. H. (2022) "Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi", Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={DİLEK HALE AYBAR}, chaptertitle={Sağlık Turizmi Yönetiminde Müşteri / Hasta İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Sağlık Turizmi Disiplinlerarası Yaklaşım}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }