F. Ö. GÜZEL, "Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9, pp.6-16, 2012
GÜZEL, F. Ö. 2012. Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9 , 6-16.
GÜZEL, F. Ö., (2012). Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9, 6-16.
GÜZEL, FATMA. "Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9, 6-16, 2012
GÜZEL, FATMA Ö. . "Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9, pp.6-16, 2012
GÜZEL, F. Ö. (2012) . "Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , no.9, pp.6-16.
@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma}, journal={SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ}, year=2012, pages={6-16} }