Atıf Formatları
Ana dili öğretiminde çok katmanlılık: K-12 eğitimine yönelik bir kapsam belirleme çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Bal, "Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14, pp.59-78, 2024

Bal, M. 2024. Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14 , 59-78.

Bal, M., (2024). Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14, 59-78.

Bal, MAZHAR. "Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14, 59-78, 2024

Bal, MAZHAR. "Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14, pp.59-78, 2024

Bal, M. (2024) . "Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.14, pp.59-78.

@article{article, author={MAZHAR BAL}, title={Multimodality in mother tongue teaching: A scoping review for K-12 education}, journal={RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={59-78} }