Atıf Formatları
Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Demirören Et Al. , "Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım," ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Konya, Turkey, pp.92, 2015

Demirören, M. Et Al. 2015. Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım. ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Konya, Turkey), 92.

Demirören, M., ŞENOL, Y., SAKA, C., & AYTUĞ, A. M., (2015). Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım . ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (pp.92). Konya, Turkey

Demirören, Meral Et Al. "Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım," ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Konya, Turkey, 2015

Demirören, Meral Et Al. "Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım." ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Konya, Turkey, pp.92, 2015

Demirören, M. Et Al. (2015) . "Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım." ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Konya, Turkey, p.92.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Meral Demirören Et Al. }, title={Tıp eğitiminde ruhsal bozukluklara karşı damgalama eğitimi gereksinimin değerlendirilmesi: Nitel ve Nicel yaklaşım}, congress name={ULUSAL TIP EĞİTİMİ SEMPOZYUMU}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={92} }