B. Özkan Et Al. , "“Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-36, 2006
Özkan, B. Et Al. 2006. “Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2 , 31-36.
Özkan, B., YILMAZ, S., Yılmaz, İ., & Özçatalbaş, O., (2006). “Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2, 31-36.
Özkan, BURHAN Et Al. "“Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2, 31-36, 2006
Özkan, BURHAN Et Al. "“Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-36, 2006
Özkan, B. Et Al. (2006) . "“Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-36.
@article{article, author={BURHAN ÖZKAN Et Al. }, title={“Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi“.}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2006, pages={31-36} }