Atıf Formatları
Pazarlama Teorileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ALBAYRAK, "Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi," In Pazarlama Teorileri , İstanbul: Mediacat, 2014, pp.457-475.

ALBAYRAK, T. Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi. 2014. In Pazarlama Teorileri , Mediacat, İstanbul, 457-475.

ALBAYRAK, T., (2014). Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi. Pazarlama Teorileri (pp.457-475), İstanbul: Mediacat.

ALBAYRAK, TAHİR. "Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi." In Pazarlama Teorileri , 457-475. İstanbul: Mediacat, 2014

ALBAYRAK, TAHİR. "Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi." Pazarlama Teorileri , Mediacat, 2014, pp.457-475.

ALBAYRAK, T. (2014) "Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi", Pazarlama Teorileri . İstanbul: Mediacat.

@bookchapter{bookchapter, author ={TAHİR ALBAYRAK}, chaptertitle={Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi}, booktitle={ Pazarlama Teorileri}, publisher={Mediacat}, city={İstanbul},year={2014} }