S. ÖZSOY Et Al. , "Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2007
ÖZSOY, S. Et Al. 2007. Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi. I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Turkey).
ÖZSOY, S., ERTEPINAR, H., HACIEMİNOĞLU, E., & ŞAHİN, E., (2007). Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi . I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey
ÖZSOY, Sevilay Et Al. "Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey, 2007
ÖZSOY, Sevilay Et Al. "Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2007
ÖZSOY, S. Et Al. (2007) . "Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Sevilay ÖZSOY Et Al. }, title={Sorgulamaya dayalı kimya dersinin öğrencilerin atom konusunu anlamalarına öğrenme yaklaşımlarına motivasyonlarına öz yeterliklerine ve bilimsel bilgi inançlarına olan etkisi}, congress name={I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2007}}