Atıf Formatları
Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ÖZKAL And D. Çetingöz, "Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları," ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327, pp.22-28, 2006

ÖZKAL, N. And Çetingöz, D. 2006. Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327 , 22-28.

ÖZKAL, N., & Çetingöz, D., (2006). Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327, 22-28.

ÖZKAL, NEŞE, And Duygu Çetingöz. "Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları," ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327, 22-28, 2006

ÖZKAL, NEŞE And Çetingöz, Duygu. "Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları." ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327, pp.22-28, 2006

ÖZKAL, N. And Çetingöz, D. (2006) . "Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları." ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , no.327, pp.22-28.

@article{article, author={NEŞE ÖZKAL And author={Duygu Çetingöz}, title={Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları}, journal={ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ}, year=2006, pages={22-28} }