D. Aydın Ünal. Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme. Eskişehir: Nisan Yayınları2024, pp.139
Aydın Ünal, D. 2024. Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme . Nisan Yayınları, Eskişehir.
Aydın Ünal, D., (2024). Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme . Eskişehir: Nisan Yayınları.
Aydın Ünal, DUYGU. Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme . Eskişehir: Nisan Yayınları, 2024
Aydın Ünal, DUYGU A. . Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme . Nisan Yayınları, 2024.
Aydın Ünal, D. (2024) Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme . 1st edn. Eskişehir: Nisan Yayınları.
@book{book, author={DUYGU AYDIN ÜNAL}, title={Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme}, publisher={Nisan Yayınları}, year={2024} }