Atıf Formatları
TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ÖZKARA, "TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25, pp.265-277, 2014

ÖZKARA, Y. 2014. TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25 , 265-277.

ÖZKARA, Y., (2014). TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25, 265-277.

ÖZKARA, YASİN. "TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25, 265-277, 2014

ÖZKARA, YASİN. "TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25, pp.265-277, 2014

ÖZKARA, Y. (2014) . "TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.25, pp.265-277.

@article{article, author={YASİN ÖZKARA}, title={TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={265-277} }