C. Türkcan And O. KİTAPCI, "Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2, pp.57-65, 2020
Türkcan, C. And KİTAPCI, O. 2020. Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2 , 57-65.
Türkcan, C., & KİTAPCI, O., (2020). Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2, 57-65.
Türkcan, Cemre, And OLGUN KİTAPCI. "Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2, 57-65, 2020
Türkcan, Cemre And KİTAPCI, OLGUN. "Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2, pp.57-65, 2020
Türkcan, C. And KİTAPCI, O. (2020) . "Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.4, no.2, pp.57-65.
@article{article, author={Cemre Türkcan And author={OLGUN KİTAPCI}, title={Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği}, journal={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, year=2020, pages={57-65} }