A. İCİL TUNCER And M. U. TUNCER, "Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme," TRT Akademi , vol.1, no.1, pp.210-230, 2015
İCİL TUNCER, A. And TUNCER, M. U. 2015. Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme. TRT Akademi , vol.1, no.1 , 210-230.
İCİL TUNCER, A., & TUNCER, M. U., (2015). Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme. TRT Akademi , vol.1, no.1, 210-230.
İCİL TUNCER, ASLI, And MEHMET UMUT TUNCER. "Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme," TRT Akademi , vol.1, no.1, 210-230, 2015
İCİL TUNCER, ASLI İ. And TUNCER, MEHMET U. . "Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme." TRT Akademi , vol.1, no.1, pp.210-230, 2015
İCİL TUNCER, A. And TUNCER, M. U. (2015) . "Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme." TRT Akademi , vol.1, no.1, pp.210-230.
@article{article, author={ASLI İCİL TUNCER And author={MEHMET UMUT TUNCER}, title={Eğlence Reklamlarının Viral Uygulamaları ve Z Kuşağı Üzerinden Bir Değerlendirme}, journal={TRT Akademi}, year=2015, pages={210-230} }