Atıf Formatları
Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ÖZKARA, "Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.," Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.221-225, 2007

ÖZKARA, Y. 2007. Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.. Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 221-225.

ÖZKARA, Y., (2007). Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.. Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 221-225.

ÖZKARA, YASİN. "Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.," Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 221-225, 2007

ÖZKARA, YASİN. "Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.." Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.221-225, 2007

ÖZKARA, Y. (2007) . "Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.." Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.221-225.

@article{article, author={YASİN ÖZKARA}, title={Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.}, journal={Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={221-225} }