Atıf Formatları
Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. YÖRÜK And M. BOZ, "Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.432-454, 2024

YÖRÜK, M. And BOZ, M. 2024. Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2 , 432-454.

YÖRÜK, M., & BOZ, M., (2024). Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, 432-454.

YÖRÜK, MUHSİN, And MENEKŞE BOZ. "Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, 432-454, 2024

YÖRÜK, MUHSİN And BOZ, MENEKŞE. "Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.432-454, 2024

YÖRÜK, M. And BOZ, M. (2024) . "Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.432-454.

@article{article, author={MUHSİN YÖRÜK And author={MENEKŞE BOZ}, title={Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2024, pages={432-454} }