E. GÜÇER Et Al. , "Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4, pp.133-145, 2013
GÜÇER, E. Et Al. 2013. Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4 , 133-145.
GÜÇER, E., YAYLA, Ö., & KOÇ, B., (2013). Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4, 133-145.
GÜÇER, EVREN, ÖZGÜR YAYLA, And BURCU KOÇ. "Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4, 133-145, 2013
GÜÇER, EVREN Et Al. "Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4, pp.133-145, 2013
GÜÇER, E. YAYLA, Ö. And KOÇ, B. (2013) . "Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.4, pp.133-145.
@article{article, author={EVREN GÜÇER Et Al. }, title={Tüketicilerin Biyolojik Cinsiyet ve Cinsiyet Kimliği Rollerinin Konaklama İşletmelerinin Uyguladıkları Reklamlara Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={133-145} }